Optimizare SEO nu inseamna doar cuvinte cheie
Optimizare SEO inseamna mai mult decat credeam eu. Probabil veti rade si ati avea tot dreptul sa o faceti, pentru ca o merit. In primele mele luni de blogging cineva mi-a spus ca nu am nevoie de optimizare SEO, ca doar nu vand nimic. Dar era gresit. Nu doar cei care vor sa vanda ceva au nevoie sa isi optimizeze site-urile. Toata lumea trebuie sa o faca. Nu poti avea trafic, nu poti aduce pe blog/site oameni noi, daca nu faci SEO.
Credeam ca optimizare SEO inseamna sa repeti de cateva ori cuvintele cheie in articol si, daca poti, sa aduci spre tine cateva linkuri de sustinere. Dar nu este asa, iar eu am de recuperat ani intregi in care nu m-am ocupat asa cum ar fi trebuit de blogurile mele. De exemplu, optimizarea miilor de articole scrise in peste opt ani de cand fac blogging este inexistenta. Ma straduiesc sa recuperez acum, putin cate putin.
Pentru optimizare folositi pluginuri potrivite
Aveam un plugin care statea activ, dar nesetat in vreun fel. Am renuntat la el si am bagat altul, care m-a tras de urechi din prima clipa, aratandu-mi unde gresesc si ce trebuie sa fac pentru a-mi optimiza continutul blogului. Schimbarile s-au vazut imediat. Mi-a crescut traficul, semn ca google ma priveste cu alti ochi acum. Va recomand si voua sa faceti acelasi lucru. Pluginuri de optimizare SEO gasiti destul in wordpress.
Cu optimizarea SEO externa este putin mai complicat, insa pentru asta exista firme care va pot ghida, sprijini si ridica in cautarile google. Degeaba ai tu cel mai bun continut pe site, daca nimeni nu stie de el si nimeni nu il recomanda. Google nu il va considera niciodata ca fiind cel mai bun. De aceea este necesar sa apelati la o firma care se ocupa de optimizare SEO si care stie cum se face un audit, ce cuvinte cheie sunt potrivite, ce linkuri sa aduca spre site-urile voastre, cum sa ridice viteza site-ului, cum sa faca optimizare site in asa fel incat sa va ridice in pozitionarile pe motoarele de cautare.
Apelati la o agentie SEO
Toti cei care au un site pe care ofera ceva publicului larg ar trebui sa ceara servicii SEO de la profesionisti. Sunt foarte multe lucruri la care trebuie lucrat daca vrei trafic, daca vrei sa ai vanzari, daca vrei ca lumea sa auda de tine, iar motoarele de cautare sa te ridice in primele pozitii. Alege o firma buna, care stie ce inseamna optimizare site, care face SEO asa cum fac altii cafea la prima ora a diminetii, adica tot timpul, acumuland experienta cu fiecare noua zi care trece.
Nu procedati ca mine. Nu va bazati pe faptul ca aveti continut bun si vi se pare ca va pricepeti sa puneti trei cuvinte cheie pe care le si repetati in continut. Nu e suficient, va repet. O agentie SEO buna va poate arata unde gresiti, de ce nu aveti traficul dorit, ce trebuie sa faceti pentru a va creste vanzarile, ce inseamna de fapt optimizare SEO. Daca nu sunteti deja experti in domeniu, va jur ca veti fi complesiti. Sunt foarte multi termeni specifici, sunt foarte multe de facut, de studiat, de implementat, de rearanjat… Munca de chinez batran, pe cuvant.
Detalii in ghidul de optimizare SEO pentru incepatori
Nici macar nu trebuie sa ma credeti pe mine. Va invit sa cititi articolul publicat de moz.com pentru incepatori The Beginner’s Guide to SEO. Observati cat de multe sunt criteriile pe care se bazeaza optimizarea SEO si asta este doar la nivel de incepator. Imaginati-va cum este cand vrei sa treci la profesionisti. Tocmai de aceea va recomand sa lasati expertii sa isi faca treaba pentru care au studiat atatia ani, iar voi concentrati-va pe continut de calitate care sa merite optimizat.